A Zsiguli hazájában magasról tesznek a villanyautókra
Oroszországban jelenleg lényegében a zéróhoz közelít az elektromos autók iránt mutatott érdeklődés.
Oroszországban jelenleg lényegében a zéróhoz közelít az elektromos autók iránt mutatott érdeklődés.
A brit Bhavesh Patel túlságosan lazára vette a figurát az autóban, pechjére valaki le is videózta őt.
Ha a technológia elterjed, az jelentős lökést adhat az elektromos autózásnak.
A Volvó XC40-nel szoros rokonságot ápoló ígéretes kínai járgány és társai már az öreg kontinensen (is) fognak készülni.
Az unió 2020-ig befejezné a Central European Utra Charging nevű projektet, ami Magyarországot is jelentős mértékben érinti.
Majdnem négy hónapot kellett várni arra, hogy a független európai szervezet, azaz az EuroNCAP közzétegye 2018 első töréstesztjét. Igaz, az eredményt már a szigorúbb feltételek alapján számolták ki.
Az aktuális X3-asra épülő új divatterepjáró 100 százalékban elektromos meghajtással rendelkezik.
Az apró városi kisautókba hamarosan már csak és kizárólag villanymotorokat fognak szerelni.
A nemrégiben leleplezett új kínai elektromos autó már nagyon közel áll ahhoz, hogy beinduljon a sorozatgyártása.
A japán prémium márka hamarosan elő fog rukkolni egy tisztán elektromos hajtásláncú új autóval.
A német márka a dízelbotrányt feledve mihamarabb az új elektromosautó-korszakra kíván fókuszálni.
Az eRoadArlanda fejleszésének köszönhetően az elektromos autók menet közben, az aszfaltból nyerik ki az elektromos áramot, így gyakorlatilag tölteni sem kellene megállni.
Ha valami napjainkban abszolút nem trendi, az a dízelfüst, és ez a járgány bizony nem keveset juttat a levegőbe belőle.
Átlagosan mintegy 5000 eurót, nagyjából másfél millió forintot lehetne egy-egy jármű üzemeltetésén spórolni, ha elfogadják a tervezetet.
Elon Muskék tisztán elektromos hajtásláncú crossovere várhatóan már jövőre be fog mutatkozni.
Ebbe az új kompakt divatterepjáróba tulajdonképpen már kormány és pedálok sem kellenének.
A napokban megkezdik az osztrák főváros első önjáró elektromos autóbuszának tesztelését. A sofőr nélküli buszt először a bécsi közlekedési vállalat, a Wiener Linien leopoldaui garázsában próbálgatják, majd ősztől tesztelik forgalomban. Menetrendszerűen 2019-től szállíthat utasokat.
A jövő szezontól újabb két erős európai gyártó csatlakozik az elektromos autók Forma–1-éhez.
Ennek a tisztán elektromos meghajtású új sportkocsinak egészen elképesztő a gyorsulása. Szépnek viszont egyelőre csak nagy jóindulattal mondható.
Az ingolstadti gyártó megmutatja, hogy benzinmotor nélkül is lehet nagyon durva versenyautót építeni.